مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 12:202019-11-08سياسي

نگاه رییس جمهور به شهرهای محروم یزد ویژه باشد/لزوم بازنگری در رسوم ازدواج


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به سفر رییس جمهور به استان یزد گفت: رییس جمهور نباید برخی شهرستانهای استان یزد را تافته جدا بافته بداند بلکه نگاه ایشان باید به شهرها - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با تبریک فرا رسیدن ایام هفته وحدت اظهار داشت: شیعه همواره در بحث وحدت پیشگام بوده زیرا همه ما آگاه هستیم که امروز نیاز اصلی کشورهای اسلامی، حفظ وحدت و انسجام است.

وی عنوان کرد: تنها در سایه وحدت میان مسلمین است که می توانیم دست مستکبران را از کشورهای اسلامی کوتاه کنیم و آرامش را به کشورهای جنگ زده مسلمان باز گردانیم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه دین اسلام، پیامبر و قرآن میان همه مسلمین مشترک هستند، افزود: اختلاف نظر شیعه و سنی تنها در بحث جانشین پیامبر اکرم (ص) است بر این اساس هر کدام می توانند ضمن حفظ اعتقادات خود، منادی وحدت باشند و اجازه ندهند دشمنان از این اختلاف نظر سوء استفاده کنند.

وی با بیان اینکه استکبار خبیث است و هرگز به خاطر منافع مردم به ویژه مردم کشور ما کاری انجام نمی دهد، بیان کرد: تلاش آنها دست یافتن به منافع خودشان در کشورهای مسلمان است و برای این هدف هر کجا که بتوانند کشتار و جنایت به راه می اندازند و هر کجا که نتوانند، تهدید و ارعاب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه رییس جمهور به شهرهای محروم یزد ویژه باشد/لزوم بازنگری در رسوم ازدواج

نگاه رییس جمهور به شهرهای محروم یزد ویژه باشد/لزوم بازنگری در رسوم ازدواج