مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 12:182019-11-08حوادث

ارسال 120 واحد فرآورده خونی به سازمان انتقال خون آذربایجان شرقی


مدیر کل انتقال خون استان اردبیل از ارسال 120 واحد فرآورده خونی به سازمان انتقال خون استان آذربایجان شرقی خبر داد.

- شراره دژکام در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: قبل از ظهر امروز به محض اعلام نیاز خونی سازمان انتقال خون استان آذربایجان شرقی120 واحد فراورده خونی به مقدار 54 هزار سی سی از محل مازاد مصرف خون استان اردبیل به این سازمان ارسال شد.

وی افزود: در راستای ارسال خون مورد نیاز به مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی شیفت خون گیری  از ساعت 12 ظهر الی 17 عصر در پایگاه ثابت انتقال خون استان اردبیل برقرار شده و فراخوان اهداء خون نیزاعلام شده است.

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل تصریح کرد: پایگاه های انتقال خون استان از آمادگی و تمهیدات لازم برای تامین نیازهای خونی مورد نیاز برخوردار است و علاوه بر ذخایر خونی، افراد آموزش دیده در این اداره کل در شرایط بحرانی از آمادگی لازم برخوردار هستند.

دژکام افزود: در تمام روزهای سال در کلیه مراکز انتقال خون ذخیره خونی 7 روزه وجود دارد و براساس تمهیدات در نظر گرفته شده از بابت ذخایر خونی در سطح استان هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی بیان کرد: از عموم مردم نوع دوست  استان جهت اهداء خون در  پایگاه های انتقال خون استان برای کمک به هموطنان نیازمند زلزله زده استان آذربایجان شرقی دعوت می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 120 واحد فرآورده خونی به سازمان انتقال خون آذربایجان شرقی

ارسال 120 واحد فرآورده خونی به سازمان انتقال خون آذربایجان شرقی