مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 12:032019-11-08ورزشي

«شهروند مقاومت جویبار» قهرمان لیگ دسته سوم فوتسال بانوان کشور شد


نائب رییس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: تیم شهروند مقاومت جویبار مازندران قهرمان لیگ دسته سوم فوتسال بانوان کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ملیحه بختی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در نطنز اظهار داشت: با اتمام مسابقات دور نهایی لیگ دسته سوم مسابقات فوتسال بانوان کشور در نطنز، تیم شهروند مقاومت جویبار مازندران موفق شد جام قهرمانی را از آن خود کند.

وی تصریح کرد: در مرحله نهایی مسابقات که به میزبانی نطنز برگزار شد 13 تیم از هفت استان کشور با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم شهروند مقاومت جویبار توانست قهرمان لیگ شود و تیم های هیئت فوتبال قزوین، آرمینه تهران و هیئت فوتبال چابکسر به ترتیب مقام های دوم تا چهارم را بدست آوردند و در نهایت این چهار تیم به لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور صعود کردند.

نائب رییس بانوان هیئت فوتبال استان اصفهان بیان داشت: جام اخلاق مسابقات به تیم هیئت فوتبال نطنز تعلق گرفت و جا دارد از مسئولین هیئت فوتبال شهرستان نطنز که میزبانی شایسته ای را در دور نهایی مسابقات داشتند تقدیر و تشکر کنم.

فوتبال بانوان در استان اصفهان حمایت می شود بختی با اشاره به وضعیت فوتبال بانوان استان اصفهان بیان داشت: فوتبال بانوان در اصفهان از حمایت های ویژه ای برخوردارند و با تمهیداتی که برای زیرساخت های فوتبال و فوتسال بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهروند مقاومت جویبار» قهرمان لیگ دسته سوم فوتسال بانوان کشور شد

«شهروند مقاومت جویبار» قهرمان لیگ دسته سوم فوتسال بانوان کشور شد