مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 11:362019-11-08دانش

هویت دانشجوی مبارز!


علی جابری؛* بی شک اگر جوان دانشجوی مسلمان، از بطن دانشگاه اقدام به نقد فضای دانشگاهی نکند و مشکلات و معضلات مربوط به آن را به درستی مورد تحلیل و بررسی قرار ندهد، - تنها دو راه در مقابل جریان دانشجویی کشور قرار دارد؛ مقصد یکی شقاوت است و مقصد دیگری سعادت.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-علی جابری؛* بی شک اگر جوان دانشجوی مسلمان، از بطن دانشگاه اقدام به نقد فضای دانشگاهی نکند و مشکلات و معضلات مربوط به آن را به درستی مورد تحلیل و بررسی قرار ندهد، زمینه را برای نفوذ تفکر مسموم نفاق در دانشگاه فراهم می کند.

تفکر خطرناکی که می تواند دانشگاه را از مسیر اصیل و مکتبی خود خارج کرده و به کارخانه تولید انسان های محافظه کار تبدیل کند.

به یقین اگر امروز با دیدی واقع بینانه به فضای دانشجویی کشور نگاه کنیم، می توانیم بگوییم که بدترین ایراد وارد به محیط دانشجویی این است که دانشجو دچار محافظه کاری شود و حرفش را با ملاحظه مصلحت و موقعیت خیالی بیان کند.

متاسفانه باید اعتراف کرد که سپهر دانشگاهی استان لرستان در چند سال اخیر حتی از جو غالب دانشگاهی کشور هم عقب تر بوده است.

گفتمان دانشجویی استان لرستان فاقد روحیه مبارزاتی در عرصه اجتماعی است و روز به روز از آرمان های انقلاب اسلامی دور تر می شود! آری، این یک حقیقت تلخ است که ما در استان لرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت دانشجوی مبارز!

هویت دانشجوی مبارز!