مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 10:382019-11-08سياسي

از سرگیری فعالیت های هسته ای نشانه اقتدار دولت و ملت ماست


از سرگیری فعالیت های هسته ای نشانه اقتدار دولت و ملت ماست و باید برای حل مشکلات تمام توان خود را بر ظرفیت داخلی کشور معطوف کنیم.

- ایسنا/گیلان امام جمعه اسالم گفت: از سرگیری فعالیت های هسته ای نشانه اقتدار دولت و ملت ماست و باید برای حل مشکلات تمام توان خود را بر ظرفیت داخلی کشور معطوف کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه اسالم، به بیان وظایف منتظران در دوران غیبت پرداخت و اظهار کرد: کسب معرفت نسبت به امام زمان(عج) گام عملی جهت نزدیک شدن به ایشان و فراهم کردن شرایط ظهور است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)، ابتکار تاریخی معمار کبیر انقلاب در نامگذاری هفته وحدت را بیمه کننده اتحاد مسلمانان و بر هم زننده نقشه های شوم استعمار و استکبار در ایجاد اختلاف بین امت اسلامی دانست و افزود: محور قرار دادن وجود مبارک پیامبر(ص) عامل اصلی وحدت مسلمانان در سایه قرآن کریم است.

امام جمعه اساام با اشاره به شرایط حساس دنیا به خصوص امت اسلام که مورد طمع قدرت های استعمارگر قرار گرفته، عنوان کرد: امروز حفظ وحدت و اتحاد مسلمانان بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری فعالیت های هسته ای نشانه اقتدار دولت و ملت ماست

از سرگیری فعالیت های هسته ای نشانه اقتدار دولت و ملت ماست