مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 10:202019-11-08سياسي

موفقیت همه جانبه در گرو اتحاد و تبعیت از رهبری


اتحاد اسلحه ای کاز ساز است که عواید آن نصیب عموم ملت ایران خواهد شد.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه یاسوج در آیین عبادی سیاسی نماز امروز این شهر با اشاره به در پیش رو بودن ولادت حضرت محمد(ص) ونام گذاری 12تا 17ربیع الاول به نام هفته وحدت گفت:همین اتحاد بود که با گذشت بیش از چهل سال از انقلاب سبب شد تا آمریکا با وجود تلاش همه جانبه دیگر جایگاه سابق را در جهان نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه اکنون شعار مرگ بر آمریکا نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشور ها هم فراگیر شده افزود: منظور از شعار مرگ آمریکا ملت این کشور نیست و هدف مرگ بر سردمداران آمریکا امثال ترامپ و عمال او است.

خطیب نماز جمعه شهر یاسوج گفت: دو سخن امام خمینی(ره) آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و آمریکا شیطان بزرگ است با وجود اتحاد و پشتیتانی ملت ایران تحقق یافت.

وی اضافه کرد: به تازگی آمریکایی ها با جریان سازی و فتنه انگیزی در عراق و لبنان در پی آن است که ایران را از این کشور ها جدا کند اما باز هم همچون گذشته موفق نخواهد بود.

حسینی ادامه داد: این دو ملت باید هوشیار باشند و فریب دسیسه های دشمن را نخورند چرا که نان آن ها در ایجاد اختلاف به خصوص در بین کشورهای عضو مقاومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت همه جانبه در گرو اتحاد و تبعیت از رهبری

موفقیت همه جانبه در گرو اتحاد و تبعیت از رهبری