مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 09:552019-11-08ورزشي

رقابت های ورزشی روستایی کشور زمینه ای برای تبادل فرهنگی و همگرایی


رییس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: رقابت های ورزشی روستاییان و عشایر بستر مطلوبی برای تبادل فرهنگی و همگرایی فراهم می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهین علی بخشی روز جمعه همزمان با دومین روز از برگزاری المپیاد جام خوشه چین(روستاییان و عشایر) منطقه 4 کشور در اراک، اظهار داشت: برگزاری المپیاد جام خوشه چین برای نخستین بار در استان مرکزی به منظور تبادل و همگرایی فرهنگ های مختلف بین استان ها انجام می شود .

وی بیان داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبرب در راستای محرومیت زدایی در بخش روستایی نیاز بود با برگزاری جام خوشه چین روستاییان به جز رشته های هفت سنگ، طناب کشی، چوب کشی به رقابت در رشته های والیبال، فوتبال و دوو میدانی نیز بپردازند.

وی افزود: مسابقات المپیاد جام خوشه چین منطقه 4 کشور شامل بین شش استان های خراسان جنوبی، کرمانشاه، همدان، ایلام، خوزستان و مرکزی به میزبانی استان مرکزی از عصر امروز آغاز شد که برگزاری المپیاد ورزش روستایی و عشایری، بیانگر نگاه مثبت مسئولین به مقوله ورزش و ایجاد انگیزه و حس رقابت و و آگاهی بخشی و همگانی کردن ورزش میان روستاییان به ویژه بانوان است علی بخشی اظهار داشت: امروز در دو میدانی که در پیست تارتان ورزشگاه پنجم مرداد برگزار شد که شاهد رقابت خوبی بین ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های ورزشی روستایی کشور زمینه ای برای تبادل فرهنگی و همگرایی

رقابت های ورزشی روستایی کشور زمینه ای برای تبادل فرهنگی و همگرایی