مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 09:512019-11-08سياسي

حقوق بشر و لزوم تنوع فرهنگی


دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید بر تنوع فرهنگی که اساس شکل گیری جنبش عدم تعهد است، گفت: حقوق بشر به این معنا نیست که تنوع فرهنگی از بین برود.

- ، محمدجواد لاریجانی که به منظور شرکت در نشست ساز و کار گزارش دهی دوره ای حقوق بشر (موسوم به یو پی آر) به ژنو سفر کرده است، با اعضای جنبش عدم تعهد در مقر سازمان ملل دیدار کرد.

در این جلسه، نماینده ونزوئلا که ریاست دوره ای جنبش عدم تعهد را به مدت سه سال به عهده داشت، با حضور بیش از 70 نماینده از کشور های عضو، ریاست دوره ای این جنبش را به نماینده ای از جمهوری آذربایجان که در هجدهمین دوره از نشست عدم تعهد ریاست این کشور تعیین شده است، واگذار کرد.

محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر، ضمن تبریک به نماینده آذربایجان جهت انتصاب وی به سِمَت ریاست جنبش عدم تعهد، لزوم حمایت از ساز و کار یو پی آر و تقویت آن را مورد تاکید قرار داد.

لاریجانی همچنین به تلاش های ایران در راستای همکاری حداکثری با این ساز و کار اشاره کرد و گفت: گزارش های قبلی و گزارش میان دوره ای ایران شاهد این ادعا است.

وی ضمن درخواست از اعضای جامعه بین الملل برای توجه به واقعیت های جهان اظهار داشت: در دنیای امروز حقوق بشر به عنوان سلاحی جهت فشار بر کشور ها مورد سوء استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر و لزوم تنوع فرهنگی

حقوق بشر و لزوم تنوع فرهنگی