مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 09:362019-11-08حوادث

کشف 4 تن گوشت و یک ونیم تن پنیر پیتزای غیرمجاز در مشهد


پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از کشف 4 تن محموله گوشت غیرمجاز و یک و نیم تن پنیر پیتزای غیرمجاز قبل از توزیع در بازار مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از کشف 4 تن محموله گوشت غیرمجاز و یک و نیم تن پنیر پیتزای غیرمجاز قبل از توزیع در بازار مشهد خبر داد.

در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر انتقال محموله گوشت غیرمجاز خارجی از تهران به مشهد به قصد توزیع آن در پوشش خودروهای حمل بستنی در قسمتی از بازار این کلانشهر با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

سردار کاظم تقوی با اشاره به اینکه، تیم های پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی وارد عمل شده و با تحقیقات گسترده، خودروی حامل محموله گوشت های غیرمجاز را شناسایی و تحت نظر قرار دادند، عنوان کرد: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی با توقیف این خودرو در بازرسی از آن 4 تن گوشت خارجی بدون مجوز حمل کشف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تیم های پلیس امنیت عمومی در این عملیات و با ادامه تحقیقلات خود خودروی دیگری را نیز توقیف و در بازرسی از آن یک و نیم تن پنیر پیتزا غیربهداشتی و بدون مجوز حمل کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 تن گوشت و یک ونیم تن پنیر پیتزای غیرمجاز در مشهد

کشف 4 تن گوشت و یک ونیم تن پنیر پیتزای غیرمجاز در مشهد