مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 09:022019-11-08فرهنگي

انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران به نوبخت داد


انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران با نگارش نامه ای به رییس سازمان برنامه و بودجه به قانون 10 درصد کنسرت ها انتقاد و عنوان کرده است، «این طرح به شکلی حیات و موجودیت هنر موسیقی بویژه بخش غیرتجاری آن را هدف گرفته که جای هیچگونه توجیهی برای ادامه اجرای آن باقی نمی گذارد.

- عکس تزیینی است انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران با نگارش نامه ای به رییس سازمان برنامه و بودجه به قانون 10 درصد کنسرت ها انتقاد و عنوان کرده است، این طرح به شکلی حیات و موجودیت هنر موسیقی بویژه بخش غیرتجاری آن را هدف گرفته که جای هیچگونه توجیهی برای ادامه اجرای آن باقی نمی گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردیبهشت ماه امسال بود که اعلام شد مجلس طرحی را به تصویب رسانده است که بر اساس آن، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید 10 درصد از بهای بلیت کنسرت ها را در تهران و کلان شهرها به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور واریز کند؛ البته این مصوبه در ادامه صدای اعتراض اهالی موسیقی را درآورد.

چندی پیش حمیدرضا نوربخش، مدیر خانه موسیقی به ایسنا گفت که چندین نوبت این موضوع را از سمت مجلس و وزارت ارشاد پیگیری کرده اند و در نهایت قرار شد وزارت ارشاد از سازمان برنامه و بودجه بخواهد که این قانون را از الحاقیه بودجه دولت حذف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران به نوبخت داد

انجمن صنفی هنرمندان موسیقی ایران به نوبخت داد