مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 08:162019-11-08اقتصادي

:: مرادویردی - همایش تجار ایران و جمهوری آذربایجان


در این همایش مشترک ، تجار و تولید کنندگان ایرانی فعال در حوزه صنعت و کشاورزی و دامپروری و جمعی از فعالان اقتصادی جمهوری آذربایجان ، روسیه ، ترکیه و پاکستان بصورت رو در رو در زمینه ظرفیت های تولیدی و صنعتی و راهکارهای توسعه همکاری های اقتصادی و ورود به بازار کشورهای منطقه گفتگو کردند.

محور این مذاکرات در بخش های نفت و گاز و پتروشیمی، ساختمان و برق و انرژی، تجهیزات و مصالح ساختمانی، تجهیزات آبیاری و کشاورزی، تولید خوراک دام و طیور و پرورش ماهی و خدمات فنی و مهندسی با گرایش سلامت وهمچنین تولیدات چرم مصنوعی و الیاف و برخی تولیدات دستی بود.

در این همایش که رییس اتاق بازرگانی داغستان ، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان، شماری از اعضای اتاق بازرگانی ایران و جمهوری آذربایجان نیز حضور داشتند تجار با ارائه و شناساندن قابلیت های تولید و صنعت کشورمان، زمینه های همکاری با تجار دیگر کشورها را بررسی کردند.

گفتگوی رو در روی تجار در این همایش چشم انداز خوبی را برای توسعه همکاری ها رقم زد بطوریکه بنا بر اذعان برخی از تجاردر این همایش توافقات اولیه برای همکاری با تجار آذربایجانی در بخش های مختلف صورت گرفت.

این همایش در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی تولیدات صنعتی جمهوری آذربایجان با محوریت جمهوری اسلامی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

:: مرادویردی - همایش تجار ایران و جمهوری آذربایجان

:: مرادویردی - همایش تجار ایران و جمهوری آذربایجان