مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 08:002019-11-08اقتصادي

پتروشیمی زنجان در انتظار دولت دیگر/ وعده 4 ساله ای که 14 ساله شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، تأسیس شرکت صنایع پتروشیمی زنجان از جمله مصوبات نخستین سفر استانی دولت نهم به زنجان در سال 1385 بود.

هیأت موسس این شرکت در نخستین روز آذرماه همان سال بر اساس این مصوبه با ترکیب شرکت ملی صنایع پتروشیمی و تعدادی از شرکت های معتبر استان زنجان تشکیل شد و بر اساس اصلاحیه قانون تجارت، اقدام به تهیه طرح اساسنامه و اظهارنامه و طرح پذیره نویسی کرد.

در پی اخذ مجوز انتشار اوراق پذیره نویسی سهام از اداره ثبت شرکت های زنجان و سازمان بورس اوراق بهادار کشور، آگهی پذیره نویسی در نشریات کثیرالانتشار منتشر و از 23 بهمن ماه 85 از متقاضیان پذیره نویسی شد.

مجمع عمومی موسس شرکت در تاریخ بیست و ششم اسفندماه همان سال تشکیل و در تاریخ بیست و نهم فروردین ماه سال 86، شرکت صنایع پتروشیمی زنجان به صورت سهامی عام و تحت شماره 6917 در اداره ثبت شرکت های زنجان به ثبت رسید که البته با تصویب هیأت مدیره در سال1397به  شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان تغییر نام داد.

پیر و جوان، کاسب و کارمند، شهری و روستایی در استان زنجان با آغاز پذیره نویسی هر چه سرمایه مازاد داشتند به امید آینده ای خوش تبدیل به سهام طرح پتروشیمی کردند.

کلنگ طرح به دست نایب رییس وقت مجلس بر زمین زده شد و این طرح دولت های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم را به همراه پنج استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی زنجان در انتظار دولت دیگر/ وعده 4 ساله ای که 14 ساله شد!

پتروشیمی زنجان در انتظار دولت دیگر/ وعده 4 ساله ای که 14 ساله شد!