مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 07:322019-11-08سياسي

موقوفه آیت الله کرکوکی 22 هزار رقبه دارد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو کرمانشاه گفت: موقوفه مرحوم آیت الله کرکوکی با 22 هزار رقبه یکی از موقوفات شاخص کشور به شمار می رود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو کرمانشاه گفت: موقوفه مرحوم آیت الله کرکوکی با 22 هزار رقبه یکی از موقوفات شاخص کشور به شمار می رود.

حجت الاسلام سیدناصر سیدآقایی در گفت و گو با ایسنا، از موقوفه مرحوم شیخ عبدالاحد کرکوکی به عنوان یکی از موقوفات بزرگ کشور یاد کرد و افزود: موقوفه مرحوم آیت الله کرکوکی بزرگ ترین موقوفه ای است که طی 200 سال گذشته در استان کرمانشاه وقف شده است.

سیدآقایی گفت: موقوفه آیت الله کرکوکی با وسعت 625 هکتار مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه را شامل می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه بیشتر رقبات موقوفه آیت الله کرکوکی کارکرد مسکونی دارند، از ساکنین این موقوفه خواست تا برای پرداخت حق و حقوق این موقوفه اهتمام بیشتری داشته باشند.

سیدآقایی سپس اشاره ای هم به نیات موقوفه مرحوم آیت الله کرکوکی داشت و افزود: این موقوفه نیاتی مثل کمک به هزینه دارو و درمان و کمک به دانش آموزان بی بضاعت، ترفیع طلاب علوم دینی و چاپ کتب مفیده دارد که از حیث تنوع نیات نیز جزو موقوفات شاخص استان کرمانشاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفه آیت الله کرکوکی 22 هزار رقبه دارد

موقوفه آیت الله کرکوکی 22 هزار رقبه دارد