مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 07:122019-11-08فرهنگي

نقشی بر بوم زندگی وقتی از سر به پایین حس ندارد


تصور نداشتن یک دست یا پا چقدر می تواند ادامه زندگی را سخت کند؟ حال تصور کنید زمانی را که از از سر به پایین هیچ حسی در اندام ها نباشد، هنرمند کاشانی در همین شرایط نمایشگاه برپا کرد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، یک تصور عامیانه در میان مردم نمونه و خاص بودن انسان هایی است که به عنوان الگو مطرح می شود، به عبارت دیگر کسی می تواند مشهور شود که از همه آنچه دیگران ناقصش را دارند کاملش را داشته باشد؛ برای مثال حتی اگر یک نفر صرفاً فوتبالیست خوبی باشد عجیب است اگر تحصیلات بالا نداشته باشد.

اما واقعیت از این تصور معمول، فاصله بسیاری دارد و به ندرت می توان چهره های معروفی را پیدا کرد که حداقل شرایط یک انسان نمونه را داشته باشد و چه بسا کمبودهایی در زندگی چنین افرادی وجود داشته باشد که بیشتر مردم از آن بی اطلاع هستند.

اما آیا می توان یک انسان معمولی بود و یا حتی امکاناتی کمتر از یک فرد معمول در جامعه را داشت اما باز هم خاص بود؟ برای پاسخ به این سؤال به سراغ کسی رفته ایم که اتفاقاً نه تنها از نظر ظاهری کامل نیست، بلکه از حداقل های بیشتر شهروندان هم محروم شده اند.

بانویی در شمالی ترین نقطه استان یعنی کاشان؛ فضه ریاضی که 15 سال پیش طی یک سانحه رانندگی از ناحیه گردن قطع نخاع شد و خودش می گوید دچار شدیدترین نوع معلولیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشی بر بوم زندگی وقتی از سر به پایین حس ندارد

نقشی بر بوم زندگی وقتی از سر به پایین حس ندارد