مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 03:342019-11-08پزشكي

عمل کردن دست سالم بجای دست شکسته!/ رییس بیمارستان شهید رجایی: پوزش می طلبم


رییس بیمارستان شهید رجایی در پی انتشار خبر انجام عمل جراحی اشتباه بر روی مچ دست یک مصدوم گفت: دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان با فرد خاطی برخورد قاطعانه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، چندی پیش دست چپ یک پیرمرد 70 ساله شکسته شده و به بیمارستان رجایی شیراز منتقل می شود.

باوجود آنکه در دست چپ بیمار آتل بسته شده و عکسهای شکستگی نیز قبل از عمل جراحی تهیه می شود، اما پس از خروج از اتاق عمل خانواده بیمار متوجه می شوند به اشتباه دست راست این پیرمرد که سالم بوده عمل شده و در آن پین گذاشته اند! براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس بیمارستان شهید رجایی شیراز در خصوص بیمار الف-ک که در روز پنج شنبه 25 مهرماه سال جاری برای عمل جراحی شکستگی ناحیه مچ دست برای پین گذاری از راه پوست (بدون ایجاد شکاف در محل شکستگی) به اتاق عمل انتقال یافته بود، اظهار کرد: به دنبال بروز اشتباهات فردی، جراحی بیمار در سمت اشتباه انجام شده که به محض اطلاع مسوولان ارشد بیمارستان از احتمال این خطا، نشست بررسی ریشه ای عارضه (RCA) در محل بیمارستان تشکیل و یک روز پس از انجام جراحی، تمامی اطلاعات و مستندات مربوطه در سامانه وزارت بهداشت ثبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل کردن دست سالم بجای دست شکسته!/ رییس بیمارستان شهید رجایی: پوزش می طلبم

عمل کردن دست سالم بجای دست شکسته!/ رییس بیمارستان شهید رجایی: پوزش می طلبم