مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 21:242019-11-07اقتصادي

289 میلیون دلار صنایع دستی صادر شد/ رتبه نخست ایران در ثبت جهانی شهرها


معاون وزیر میراث فرهنگی از صادرات 289 میلیون دلاری صنایع دستی کشور خبر داد و گفت: ایران رتبه نخست ثبت جهانی شهرها را در سال گذشته از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پویا محمودیان شامگاه پنجشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به سفر خود به استان لرستان و جاذبه های بی نظیر این استان گفت: به عنوان یک ایرانی به خود می بالم که در کشوری زندگی میکنم که ظرفیت های مختلف آن به خصوص در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استانی مثل لرستان تا این اندازه بالا است.

وی افزود: بهانه سفر من به لرستان بازدید از جشنواره ملی فرهنگ اقوام لرستان بود که از 16 تا 20 آبانماه در کنار دژ تاریخی و با شکوه قلعه فلک الافلاک در حال برگزاری است.

حضور 27 استان در جشنواره ملی فرهنگ اقوام به میزبانی لرستان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به حضور 27 استان کشور با قابلیت های و توانمندی های مختلف در این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره در این سطح و به صورت ملی با این توانمندی ها و وسعت برای اولین بار است که در لرستان برگزار می شود.

محمودیان در خصوص برنامه های معاونت صنایع دستی برای ارتقای این صنعت اظهار داشت: برای صنایع دستی از ابتدای زنجیره تولید تا فروش با نگاه تجاری سازی برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

289 میلیون دلار صنایع دستی صادر شد/ رتبه نخست ایران در ثبت جهانی شهرها

289 میلیون دلار صنایع دستی صادر شد/ رتبه نخست ایران در ثبت جهانی شهرها