مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 20:332019-11-07دانش

پتانسیل بالای نیروی انسانی ایرانی در حوزه رباتیک جهانی/ سنگر دانشگاه را خالی نکنید


محقق ایرانی و استاد دانشگاه تهران با اشاره به پتانسیل بالای نیروی انسانی ایرانی در حوزه رباتیک جهانی گفت: برای بهره گیری از ظرفیت استعدادها نباید سنگر دانشگاه از دانشجو و استاد خالی شود.

- گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ مهدی طالع ماسوله محقق و مخترع ایرانی و استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران که اتفاقا مدیر آزمایشگاه تعامل انسان و ربات نیز هست، در سال 92 در مصاحبه ای  آینده رباتیک ایران را روشن پیش بینی کرده و چشم انداز روباتیک بسیار روشن و در عین حال خطرناک است زیرا باید از ابتدا بنیان آن را درست گذاشته و حرکت کنیم.

حالا که 5 سال از آن زمان می گذرد و دانش رباتیک ایران پیشرفت بسیاری داشته است، طالع ماسوله از پتانسیل بالای نیروی انسانی ایرانی در حوزه رباتیک جهانی خبر می دهد.

در این باره با این محقق ایرانی گفت وگویی داشته ایم که طالع ماسوله در این گفت وگو از پیشرفت ها، ظرفیت ها، مشکلات و موانع حوزه علم و فناوری کشور و راه های رفع موانع سخن گفت.

* پتانسیل بالای نیروی انسانی ایرانی در حوزه رباتیک جهانی فارس: اجازه دهید صحبت هایمان از حوزه تخصصی شما که حوزه رباتیک است آغاز کنیم، به نظر شما در این حوزه کجای کار هستیم و چقدر پیشرفت کرده ایم؟ طالع ماسوله: از نظر من در این حوزه کارهای خوبی صورت گرفته است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل بالای نیروی انسانی ایرانی در حوزه رباتیک جهانی/ سنگر دانشگاه را خالی نکنید

پتانسیل بالای نیروی انسانی ایرانی در حوزه رباتیک جهانی/ سنگر دانشگاه را خالی نکنید