مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 19:132019-11-07سياسي

تفت باید تبدیل به مهد فرآوری انار شود


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت: می توان تفت را با انار جاودانه و این شهرستان را به مهد فرآوری انار تبدیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تفت، محمود زارع رشکوییه ساعتی پیش در بازدید از اولین جشنواره انار چینی تفت گفت: می توان تفت را با انار جاودانه و این شهرستان را به مهد فرآوری انار تبدیل کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد تنوع انار در شهرستان تفت و ماندگاری بالای آن را بسیار مهم خواند و گفت: می توان تفت را با ایجاد کلکسیونی از انارهای مختلف به جهانیان شناساند.

وی ابتکار برگزارکنندگان اولین جشنواره انار چینی تفت را تحسین کرد و گفت: جشنواره های مختلفی با عنوان انار در سطح استان برگزار می شود ولی تاکنون جشنواره ای که به جذابیت چیدن انار توجه کند برگزار نشده است.

زارع رشکوییه برگزاری جشنواره ها را موجب اقتصادی شدن باغ ها عنوان کرد و گفت: باغداری که ببیند می تواند از طریق باغ و فروش محصول خود به کسب درآمد بپردازد دلگرم می شود و بیشتر تلاش می کند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد نگهداری از باغ ها را دستاورد دیگر برگزاری جشنواره ها خواند و ادامه داد: باغداران وقتی مشاهده کنند با حفظ باغ های خود می توانند به کسب درآمد بپردازند دیگر رو به تخریب باغ ها یا فروش آن نمی آورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفت باید تبدیل به مهد فرآوری انار شود

تفت باید تبدیل به مهد فرآوری انار شود