مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 15:122019-11-07سياسي

معرفی کانون فرهنگی هنری مهدی منتظر (عج)


کانون فرهنگی هنری مهدی منتظر از سال 85 تاکنون در خصوص مهدویت فعالیت دارد و همایش 313 یار موعود را به عنوان طرح موفق ملی برگزار می کند.

- مدیر کانون مهدی منتظر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به راهبرد کلان این کانون گفت:​ نخستین راهبرد ما شبکه سازی و زمینه سازی برای تحقق طرح های مهدویت است که در قالب برپایی همایش های مرتبط دنبال می شود.

آقای رضا فرخ شاهی افزود: عملیات هایی که در طول سال با عنوان همایش 313 یار موعود شکل گرفته است، شامل حضور جوانان در طول 3 ماه هر صبح جمعه در همایش 313 یار موعود، ترسیم الگوی مهندسی فرهنگی، ​ برپایی دوره های کتابخوانی و پاسخگویی به سؤالات مهدوی و ارائه تازه های مهدویت از جمله فعالیت های این همایش است.

مدیر فرهنگی هنری کانون مهدی منتظر گفت:​ در همایش جشن های بین المللی زیر سایه خورشید، این کانون به عنوان نماینده آستان قدس رضوی نیز از حضور خادمان رضوی در بحث مهدوی بهره می برد.

وی با اشاره به حضور فعالان این کانون در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت:​ 313 یار موعود می کوشد با ایجاد گفتمان تمدن سازی در عرصه اربعین با بسیاری از افراد جهان در کشور های دیگر ارتباط برقرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی کانون فرهنگی هنری مهدی منتظر (عج)

معرفی کانون فرهنگی هنری مهدی منتظر (عج)