مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 14:422019-11-07فرهنگي

بزرگداشت مرحوم ابراهیم آبادی در تبریز


هفتمین روز درگذشت هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون زنده یاد ابراهیم آبادی در مجتمع فرهنگی - هنری 29 بهمن تبریز گرامی داشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم فروتنی، خوش خلقی و خستگی ناپذیری را از ویژگی های شخصیتی مرحوم آبادی برشمرد و گفت: این هنرمند تبریزی نمونه ای از صدها شخصیت برجسته تاثیرگذاری است که آذربایجان تقدیم فضای هنری کشور و حتی جهان کرده است .

محمدپور به سالها تلاش و کوشش و حضور مستمر این استاد عرصه هنر اشاره کرد و افزود : باید از بزرگان و کسانی که در عرصه های مختلف ، منشاء قدرت و حضور ارزشمند هستند ، تا زمانی که در قید حیات هستند ، تجلیل کنیم.

وی اضافه کرد: زنده یاد آبادی موجب رویدادها و اتفاق های بزرگی در حوزه هنر کشورمان بوده اند و اضطراب امروز حوزه فرهنگ و هنر برای شکل دهی رویدادهای بزرگ ، باهم بودن و حمایت از هم برای خلق اتفاق های مهم ضروری است.

مرحوم ابراهیم آبادی در 1313 در تبریز متولد شد.

این هنرمند زیر نظر استادانی همچون علی اصغر گرمسیری به تحصیل پرداخت و بعد به شهر پراگ رفت و مدرک تحصیلی کارگردانی تئاتر را گرفت.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در تمام سال های فعالیت حرفه ای خود علاوه بر تئاتر، در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرد که از آن جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت مرحوم ابراهیم آبادی در تبریز

بزرگداشت مرحوم ابراهیم آبادی در تبریز