مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 14:262019-11-07ورزشي

مشکلات مالی تیم پارس جنوبی جم را درگیر کرده است


با توجه به مشکلات مالی تیم شرایط خوبی نداریم ولی مدیریت تیم قول های مساعدی برای رفع مشکلات داده است.

- مشهد _ مربی تیم پارس جنوبی جم گفت: با توجه به مشکلات مالی تیم شرایط خوبی نداریم ولی مدیریت تیم قول های مساعدی برای رفع مشکلات داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی اسدی در نشست خبری خود پیش از دیدار تیمش در برابر پدیده شهر خودرو که ظهر امروز در سالن اجتماعات هتل آبان برگزار شد، اظهار کرد: از دو جهت برای حضور در این بازی خشنود هستم اول اینکه ما مهمان امام رضا(ع) هستیم و می دانم که این امام رئوف تیم ما را حمایت خواهد کرد و مورد دوم اینکه، آقای گل محمدی مربی من بوده است و آرزو بازی با ایشان را داشتم.

اسدی تصریح کرد: گل محمدی همواره تیم های خوبی را در اختیارداشته و طی دو فصل گذشته نیز پدیده شهر خودرو از مدعیان لیگ به شمار می رود.

این تیم فوتبال شناور خوبی بازی می کند.

ما تمام نقاط ضعف و قوت پدیده شهر خودرو را آنالیز کرده و امیدواریم تا بتوانیم در برابر این تیم بازی تماشاگر پسندی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط مالی نامناسب تیم پارس جنوبی را درگیر کرده است، تصریح کرد: مدیریت تیم پارس جنوبی، در صدد برطرف کردن این قضیه هستند و از همه نظر تیم را حمایت می کنند تا پارس جنوبی بتواند سرپا بایستد، حتی خرج سفر ما در آخرین لحظات درست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالی تیم پارس جنوبی جم را درگیر کرده است

مشکلات مالی تیم پارس جنوبی جم را درگیر کرده است