مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 13:492019-11-07سياسي

وجود ولایت فقیه از دیدگاه دشمنان رمز پیروزی نظام است


فرمانده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح وجود ولایت فقیه را از دیدگاه دشمنان رمز پیروزی نظام دانست و گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم عده ای از سیاسیون درک درستی از ولایت فقیه ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد باقرزاده عصر پنجشنبه در مراسم چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا در مهدیه رشت با اشاره به بیانیه گام دوم رهبری، اظهار کرد: تک تک جملات این بیانیه نیازمند بررسی و تفکر است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه این بیانیه نتیجه تجارب علمی و عملی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: یکی از خصوصیات ولی فقیه این است که جامعه اسلامی را از گرداب ها و مشکلات عبور می دهد.

سردار باقرزاده در ادامه با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی وجود ولایت فقیه را رمز پیروزی ما می دانند، گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم عده ای از سیاسیون درک درستی از ولایت فقیه ندارند.

وی به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و با بیان اینکه مردم باید در انتخاب افراد هوشیار باشند، تصریح کرد: انتخاب سیاست مدارانی که نمی توانند ارزش های انقلاب و ولایت فقیه را درک کنند سبب بروز مشکل در گام دوم حیات انقلاب اسلامی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود ولایت فقیه از دیدگاه دشمنان رمز پیروزی نظام است

وجود ولایت فقیه از دیدگاه دشمنان رمز پیروزی نظام است