مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 13:052019-11-07اقتصادي

اجرای طرح «هر دهیاری یک پروژه» در شهرضا


هر دهیاری یک طرح را باید در روستاهای شهرستان شهرضا داشته باشد، در این راستا دولت در قالب اشتغال برای طرح ها، سه برابر بودجه دهیاری اعتبار می دهد.

- ناصر اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به ایجاد دهیاری های در روستاها اظهار داشت: بازخورد عملکرد شوراهای اسلامی روستا بهتر از شهرها بوده است.

فرماندار شهرضا با اشاره به ظرفیت روستاهای شهرستان شهرضا افزود: روستاهای شهرستان شهرضا دارای ظرفیت های اقتصادی، گردشگری، بوم گردی، صنایع دستی و کشاورزی است که بایستی به منظور ایجاد اشتغال پایدار بر روی این ظرفیت ها اقدامات موثری انجام داد.

وی با اشاره به پرداخت عوارض به دهیاری ها نشان از توجه دولت به روستاها است، گفت: تسهیلات عشایری و روستایی با بهره کم باید در روستاها جذب شود، در استان اصفهان با هزار و 500 روستا و بیش از 850 دهیاری این تسهیلات، کم جذب شد.

اسدی با تأکید بر جلوگیری از مهاجرت به شهرها و ایجاد حاشیه نشینی و ایجاد اشتغال در روستاها، بیان کرد: دو دغدغه در روستا داریم یکی اشتغال، که پیامد آن مهاجرت است و دیگر مسکن است که باید پیگیری شود تا مسکن روستاییان به نتیجه برسد.

فرماندار شهرضا با بیان این که هر دهیاری یک طرح را باید در روستاهای شهرستان شهرضا داشته باشد در این راستا دولت در قالب اشتغال برای طرح ها، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «هر دهیاری یک پروژه» در شهرضا

اجرای طرح «هر دهیاری یک پروژه» در شهرضا