مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 11:472019-11-07سياسي

تحمل دستاورد های ایران برای دشمن سخت است/ آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی صبح پنجشنبه در آیین معارفه امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تقدیر از تلاش ها و خدمات آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان، - رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه تحمل دستاورد های ایران برای دشمن سخت است، گفت: هیچ نقطه از اسراییل وجود ندارد که زیر پوشش موشک های ما نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی صبح پنجشنبه در آیین معارفه امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تقدیر از تلاش ها و خدمات آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان، زهد، ساده زیستی و تقوا را از ویژگی های برجسته وی بیان کرد و گفت: همچنین حجت الاسلام محمدی لایینی امام جمعه جدید ساری نیز چهره ای شناخته شده ، شخصیتی فاضل، متدین، باتقوا و پرهیزکار است.

وی افزود: برای انتخاب ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان ها، تحقیقات و بررسی های زیادی صورت می گیرد و خوشبختانه 6 هزار طلبه از مازندران در قم تحصیل می کنند و نشانگر آن است که مردم منطقه متدین و علاقمند هستند.

وی افزود: استان های مازندران، گلستان و گیلان که طبرستان نامیده می شود در دوره رضاخان تلاش زیادی شد تا این منطقه را فاسد کنند و فساد و فحشا را در منطقه ترویج دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحمل دستاورد های ایران برای دشمن سخت است/ آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نیست

تحمل دستاورد های ایران برای دشمن سخت است/ آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نیست