مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 11:342019-11-07سياسي

حقوق بشر به این معنا نیست که تنوع فرهنگی از بین برود


دبیر ستاد حقوق بشر که به منظور شرکت شرکت در نشست سازوکار گزارش دهی دوره ای حقوق بشر (موسوم به یو پی آر) به ژنو سفر کرده است روز چهارشنبه با اعضای جنبش عدم تعهد در مقر سازمان ملل دیدار کرد.

- دبیر ستاد حقوق بشر که به منظور شرکت شرکت در نشست سازوکار گزارش دهی دوره ای حقوق بشر (موسوم به یو پی آر) به ژنو سفر کرده است روز چهارشنبه با اعضای جنبش عدم تعهد در مقر سازمان ملل دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، در این جلسه، نماینده ونزوئلا که ریاست دوره ای جنبش عدم تعهد را به مدت سه سال به عهده داشت، با حضور بیش از 70 نماینده از کشورهای عضو، ریاست دوره ای این جنبش را به نماینده ای از جمهوری آذربایجان که در هجدهمین دوره از نشست عدم تعهد ریاست این کشور تعیین شده است، واگذار کرد.

محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر، ضمن تبریک به نماینده آذربایجان جهت انتصاب وی به سمت ریاست جنبش عدم تعهد، لزوم حمایت از سازو کار یو پی آر و تقویت آن را مورد تاکید قرار داد.

لاریجانی همچنین به تلاش های ایران در راستای همکاری حداکثری با این سازو کار اشاره کرد و گفت: گزارش های قبلی و گزارش میان دوره ای ایران شاهد این ادعاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر به این معنا نیست که تنوع فرهنگی از بین برود

حقوق بشر به این معنا نیست که تنوع فرهنگی از بین برود