مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 11:342019-11-07سياسي

رژه اقتدار یگان های شناور دریایی ارتش و مرزبانی در آستارا


رژه اقتدار یگان های دریایی ارتش و مرزبانی همزمان با هفته پدافند غیر عامل در مرز ساحلی شهر مرزنشین آستارا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با هفته پدافند غیر عامل، رژه یگان های شناور دریایی ارتش و مرزبانی و همچنین شناورهای بخش خصوصی، ظهر پنچ شنبه در سواحل شهر مرزی آستارا برگزار شد.

در این رژه دریایی، ناوچه ها و شناورهای تندروی عملیاتی ارتش، مرزبانی و همچنین شناورهای گردشگری متعلق به بخش خصوصی در مرز ساحلی آستارا و آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در این منطقه مرزی، از محل جایگاه برگزاری رژه رفتند.

در این رژه اقتدار دریایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور یگان ها و 40 فروند شناور متنوع سنگین و سبک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هنگ مرزی آستارا به نمایش گذاشته شد.

فرماندار آستارا در این مراسم با اشاره به اهمیت آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: نظام اسلامی با اقتدار نیروهای مسلح در عرصه بین المللی با قدرت به پیش می رود.

حسن رستم زاد با بیان اینکه امنیت برای کشور و ملت بسیار مهم و اقتدار امروز ایران اسلامی در سایه مقام معظم رهبری، خون شهیدان و اقتدار نیروهای مسلح است، افزود: مرزهای ایران برای همسایگان همواره مرزهای صلح و دوستی بوده و با اقتدار نیروهای مسلح شاهد بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه اقتدار یگان های شناور دریایی ارتش و مرزبانی در آستارا

رژه اقتدار یگان های شناور دریایی ارتش و مرزبانی در آستارا