مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 09:292019-11-07سياسي

سردار نصیرزاده: انقلاب اسلامی مدل و الگویی جهانی است


فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تفاوت های انقلاب اسلامی با سایرانقلاب ها از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک مدل و الگو برای تمام مردم جهان نام برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از رودبار، مراسم ولایی و عرفانی یادواره 418 شهید گلگون کفن و 19 شهید گمنامِ با محوریت خلبان شهید سید علی اقبالی دوگاهه با حضور مهمانان ویژه کشوری و استانی در مصلا امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

بانگ شهید گمنام سلام از مناره های مصلا شهر رودبار، شور و حال معنوی خاصی به شهر بخشیده بود و همه کاسبان و مغازه داران کره کره های پایین آورده و به مصلا سرازیر شدند انگار در این شهر خبری هست.

  وارد مصلا می شویم؛ مردم فوج فوج وارد مصلا می شوند انگار میهمان مراسم باشکوهی به رنگ عشق، ایثار و شهادت با محوریت سرلشکر خلبان شهید سید علی اقبالی دوگاهه یکی از ستارگان پرواز در دفاع مقدس هستیم.

تحلیل و بررسی پدیده ارزشمند و تاریخی انقلاب اسلامی بخش اول صحبت های سخنران مراسم بود و می گوید؛ انقلاب اسلامی ایران با رهبری امامین انقلاب در دنیا تاریخ ساز شد و همه جهان را دچار دستخوش و تغییر اساسی کرد.

بر هم زدن معادلات جهان به ویژه بلوک غرب و شرق به واسطه انقلاب اسلامی موضوعی بود که فرمانده نیروی هوایی ارتش بر آن صحه گذاشته و معتقد است؛ انقلاب اسلامی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نصیرزاده: انقلاب اسلامی مدل و الگویی جهانی است

سردار نصیرزاده: انقلاب اسلامی مدل و الگویی جهانی است