مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 09:102019-11-07بين الملل

اشغال منابع نفتی سوریه، قلدری و باج خواهی آمریکا


اقدام آمریکا در میدان های نفتی سوریه، زمینه ای برای اشغال چاه های نفت عراق، عربستان، لیبی و دیگر کشور های منطقه در آینده ای نزدیک است - به نقل از روزنامه اینترنتی رای الیوم: اقدام آمریکا به اشغال میدان های نفتی سوریه یکی از بدترین قلدری ها و باج خواهی ها و زمینه برای اشغال چاه های نفت عراق، عربستان، لیبی و کشور های خلیج (فارس) در آینده ای نزدیک است.

رای الیوم در یادداشتی به قلم عبدالباری عطوان سردبیر این روزنامه نوشت: با نگاهی گذرا به تحولات سیاسی و نظامی شتابزده در جبهه سوریه می توانیم بگوییم: مهم ترین نبردی که ممکن است در ردیف اول اولویت ها قرار بگیرد، نبرد شرق دیر الزور است.

این نبرد علیه نیرو های آمریکایی است که اکنون بر میدان های نفتی و گازی این منطقه سیطره دارند.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با توسعه اقدام نظامی این کشور برای محافظت از میدان های نفت سوریه در شرق فرات و استقرار تقریبا 800 نیروی نظامی بدین منظور، با استقرار 200 نیروی نظامی دیگر نیز در پایگاه نظامی التنف موافقت کرد.

نتیجه ای که ما بدان دست پیدا کرده ایم بر عکس بیشتر پیش بینی هایی است که در جنگ ادلب در شرق فرات انتظار وقوع آن می رفت و آنچه باعث چنین نتیجه گیری شد، چندین مسئله اساسی است که عبارتند از:نخست: اظهارات روز چهارشنبه سرگیی شیرونین معاون وزیر خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشغال منابع نفتی سوریه، قلدری و باج خواهی آمریکا

اشغال منابع نفتی سوریه، قلدری و باج خواهی آمریکا