مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 07:342019-11-07سياسي

جبراییلی: 22 مشکل اصلی کشور را بدون نیاز به برجام حل کردیم


جانشین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارزیابی سیاست های کلی نظام با بیان اینکه بدون نیاز به برجام 22 مشکل اصلی کشور را احصا کرده ایم گفت: این مشکلات در ابعاد مختلف مورد بررسی علمی و کارشناسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، سید یاسر جبراییلی شامگاه چهارشنبه در جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در آبپخش با اشاره به برخی چالش های کشور و مشکلات اظهار داشت: نگاه به خارج و تکیه بر توان داخلی دو دیدگاهی است که در حال حاضر وجود دارد.

جانشین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارزیابی سیاست های کلی نظام، برجام را تجربه ای گرانسنگ برای کشور عنوان کرد و ابراز داشت: لازم به نگاهی علمی و کارشناسی شده زوایای مختلف و ابعاد برجام را مورد بررسی قرار داده و آن را به مردم عنوان کنیم.

وی با بیان اینکه بدون نیاز به برجام 22 مشکل اصلی کشور را احصا کرده ایم گفت: این مشکلات در ابعاد مختلف مورد بررسی علمی و کارشناسی قرار گرفت و نتیجه ای که حاصل شد این بود که بدون نیاز به برجام این مشکلات را احصا کردیم.

جبراییلی با بیان اینکه اگر در مدت دو سال، نظام صادرات نفت مدیریت شود رونق تولید و اشتغال را شاهد خواهیم بود افزود: راه و چاره مشکلات امروز کشور اقتصاد نفتی نیست بلکه نداشتن نظام مالیاتی درست یکی از مشکلات ما در حوزه اقتصاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبراییلی: 22 مشکل اصلی کشور را بدون نیاز به برجام حل کردیم

جبراییلی: 22 مشکل اصلی کشور را بدون نیاز به برجام حل کردیم