مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 06:252019-11-07سياسي

تأکید ارتش الجزائر بر برگزاری انتخابات در موعد مقرر


ارتش الجزائر با اشاره به حتمی بودن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تأکید کرد که تلاش دشمنان کشور برای کارشکنی در انتخابات هرگز موفق نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش الجزائر روز چهارشنبه در بیانیه ای بر برگزاری انتخابات ریاست جمهور در موعد مقرر تأکید کرد.

طبق گزارش وبگاه الجزائر 1 در این بیانیه آمده است: تمامی نیت ها و طرح ها برای به شکست کشاندن برگزاری انتخابات آتی شکست خورد و روند انتخابات تا زمانیکه مردم تمایل به آن داشته باشند، ادامه خواهد داشت .

پیشتر محمد شرفی رییس کمیته مستقل انتخابات الجزائر از تأیید صلاحیت پنج تن از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که همگی از عناصر دوره عبدالعزیز بوتفلیقه رییس جمهور سابق این کشور هستند، خبر داده بود.

به گفته وی دو نفر از این نامزدها به نام های عبدالمجید تبون و علی بن فلیس نخست وزیران سابق دوره عبدالعزیز بوتفلیقه هستند و سه نفر دیگر نیز عبارتند از : عزالدین میهوبی دبیرکل التجمع الوطنی الدیمقراطی و وزیر پیشین فرهنگ، عبدالعزیز بلعید رییس جبهه المستقبل و عبدالقادر بن قرینه رییس جنبش البناء الوطنی.

تأکید ارتش الجزائر برای برگزاری انتخابات در حالی است که برگزاری تظاهرات در این کشور در اعتراض به برگزاری انتخابات با وجود عناصر بوتفلیقه در رأس قدرت، همچنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید ارتش الجزائر بر برگزاری انتخابات در موعد مقرر

تأکید ارتش الجزائر بر برگزاری انتخابات در موعد مقرر