مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 06:002019-11-07سياسي

برق 17 مرکز حساس و حیاتی شیراز قطع شد


شرکت توزیع برق شیراز با قطع برق 17 مرکز حساس و حیاتی در این شهر دومین مرحله از رزمایش آماده به کاری مولد های برق اضطراری این مناطق را کلید زد.

- ، مرکز فارس، مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: دومین رزمایش به کار گیری برق مولد های برق اضطراری مناطق حساس، حیاتی و مهم با شعار پدافند غیر عامل مقاومت، بازدارندگی با رونق تولید در سطح شهر شیراز اجرایی شد.

علی اکبر فضل اللهی افزود: دومین رزمایش قطع برق مراکز حیاتی و حساس در 17 مرکز و با همکاری استانداری فارس، مدیریت پدافند غیرعامل استان فارس، فرمانداری شیراز و سایر دستگاه های مرتبط، انجام شده است.

وی با بیان اینکه هیچ یک از مراکز تعیین شده، نسبت به اجرای این رزمایش اطلاع نداشتند، گفت: این مراکز شامل بیمارستان ها، پادگان ها، صدا و سیمای مرکز فارس، استانداری فارس، مخازن و پمپ های آب و برخی واحد های صنایع بود.

فضل اللهی با یادآوری اینکه در اولین رزمایش برق 12 مرکز حساس قطع شده بود، گفت: فلسفه اجرای این رزمایش، اطلاع از میزان آمادگی مراکز حساس و مهم در صورت مواجهه با قطع برق به هر دلیلی، است.

این مقام مسئول افزود: با وجود تلاش صنعت برق برای تامین برقی پایدار و مطمئن در همه طول سال، امکان دارد به دلیل وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی و حتی بروز مشکلات ناشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق 17 مرکز حساس و حیاتی شیراز قطع شد

برق 17 مرکز حساس و حیاتی شیراز قطع شد