مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 20:272019-11-06اقتصادي

لزوم تسهیل در روند صادرات محصولات کشاورزی از بندر چابهار


مدیر واردات صادرات و ترانزیت بندر چابهار با تاکید بر لزوم تسهیل در روند صادرات محصولات کشاورزی از بندر چابهار گفت: عزم جدی توسط برخی از نهادهای مرتبط به ویژه جهاد کشاورزی و بخش قرنطینه آن برای تسهیل در روند صادرات محصولات وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چابهار، در تماس های شهروندی با خبرگزاری فارس متوجه شدیم که یکی از شرکت های ایرانی در حالیکه قصد صادرات میوه کیوی به تعداد هفت کانتینر به مقصد هند را داشت، در بندر شهید بهشتی چابهار بارش به گل نشسته است.

با مراجعه خبرنگار ما به این محل و بررسی های میدانی اولیه مشخص شد که چند روزی است توسط کارشناس واحد قرنطینه جهاد کشاورزی استان به دلیل دیده شدن موردهایی از یک آفت سفید رنگ، سلامت این میوه تایید نشده تا جاییکه کارشناس مربوطه خواسته است تمامی بارها به دریا ریخته شود اگرچه پیش از این قرار شده بود شرکت صادرکننده با استخدام کارگر و برس کشیدن به تمامی میوه ها مشکل را حل کند.

  توفیق عصاریان، مدیرعامل این شرکت که قصد داشت این کیوی ها را به کشور هند صادر کند و پیش از این نیز بارها به همین شکل از طریق بنادر دیگری چنین باری را به کشورهای مختلفی مانند هند، روسیه و چین مانند همین بار را صادر کرده است، مدعی شد: این بار چند روزی است که در اینجا متوقف شده و ما تا به این وقت و این مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسهیل در روند صادرات محصولات کشاورزی از بندر چابهار

لزوم تسهیل در روند صادرات محصولات کشاورزی از بندر چابهار