مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 14:442019-11-06سياسي

همایش ملی سایه های فیروزه ای بستر مناسبی برای تبدیل یزد به پایتخت هنرهای جدید


دبیر اولین همایش «شیوه های ارائه در هنرهای جدید» موسوم به «همایش سایه های فیروزه ای» اظهار کرد: برگزاری این همایش می تواند فرصتی برای برند شدن یزد به عنوان پایتخت هنرهای جدید باشد.

- ایسنا/یزد دبیر اولین همایش شیوه های ارائه در هنرهای جدید موسوم به همایش سایه های فیروزه ای اظهار کرد: برگزاری این همایش می تواند فرصتی برای برند شدن یزد به عنوان پایتخت هنرهای جدید باشد.

مجید جوادیان زاده در نشست هم اندیشی اعضای شورای سیاست گذاری این همایش که در مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری برگزار شد، با تاکید بر این که پیشنهاد برگزاری این همایش، رویداد ماندگاری را رقم خواهد زد، گفت: پس از برگزاری چند برنامه عملی در این زمینه در شهر یزد، از جمله سمپوزیوم خشت خام، پرسپوک و جشن سپاس آب، ضرورت پرداختن به فضای نظریه پردازی و بحث های آکادمیک نیز حس می شد تا با یک خرد فرهنگی و هنری به موضوع هنرهای جدید نگاه شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان این که همایش سایه های فیروزه ای می تواند بستر مناسبی برای برند شدن یزد به عنوان پایتخت هنرهای جدید باشد، ادامه داد: خوشبختانه در مسیر برگزاری این همایش همگرایی خوبی وجود داشته است و علاوه بر این در سال های اخیر دانشگاه های هنر نیز توجه بیشتری به هنرهای جدید داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی سایه های فیروزه ای بستر مناسبی برای تبدیل یزد به پایتخت هنرهای جدید

همایش ملی سایه های فیروزه ای بستر مناسبی برای تبدیل یزد به پایتخت هنرهای جدید