مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 14:332019-11-06سياسي

مواکب سپاه کرمانشاه در اربعین از 45 هزار نفر پذیرایی کردند


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم ( ص) استان کرمانشاه، از اطعام بیش از 45 هزار نفر زائر در دو موکب خادمان راه بهشت در ایام اربعین امسال خبر داد.

- مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم ( ص) استان کرمانشاه، از اطعام بیش از 45 هزار نفر زائر در دو موکب خادمان راه بهشت در ایام اربعین امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، مغناطیس پرجاذبه حسینی سال هاست که این خروش و جوشش را در قلوب آزادگان عالم ایجاد کرده و پیوسته و پی در پی این حرکت، پرشورتر می شود.

بدون شک با هیچ وزنه ای نمی توان اجر خادمان حضرت سید الشهدا را توزین کرد و زبان از شکر این عزم برخاسته و همت والا ناتوان است.

براساس این گزارش، خدمات 2 موکب خادمان راه بهشت در ایام اربعین حسینی توسط حجت الاسلام شمس اله جلیلیان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم ( ص) استان کرمانشاه تشریح شد.

جلیلیان اظهار داشت: با توکل بر خداوند متعال و عنایات آقا امام زمان (عج) نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با مدیریت شخص مسؤول، اقدام به احداث موکب خادمان راه بهشت در دو شعبه یادمان مرصاد و حوزه مقاومت بخش حمیل در راستای خدمتگزاری به زائران اربعین کرد و از تاریخ 20 مهرماه تا پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواکب سپاه کرمانشاه در اربعین از 45 هزار نفر پذیرایی کردند

مواکب سپاه کرمانشاه در اربعین از 45 هزار نفر پذیرایی کردند