مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 13:202019-11-06بين الملل

قانون ربودن، شکنجه و کشتن افراد در انگلیس


پس از افشای قانونی بودن ربودن، شکنجه و کشتن افراد در سازمان جاسوی انگلیس، چهار سازمان حقوق بشر، علیه دولت این کشور شکایت کردند - پس از افشای قانونی بودن ربودن، شکنجه و کشتن افراد در سازمان جاسوسی انگلیس، چهار سازمان حقوق بشر، علیه دولت این کشور شکایت کردند به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، پس از افشای قانونی بودن ربودن، شکنجه و کشتن افراد در سازمان جاسوی انگلیس، چهار سازمان حقوق بشر، علیه دولت این کشور شکایت کردند.

روزنامه دیلی میل نوشت: سازمان جاسوسی داخلی انگلیس، موسوم به ام آی 5 (MI5)، ده ها سال است که براساس مجوز های محرمانه، واقعا می تواند به اقدامات خلاف قانون دست بزند و از دست ماموران قانون، بگریزد.

چهار سازمان حقوق بشر با شکایت از دولت انگلیس می گویند، دستکم از دهه 1990 میلادی، فعالیت های غیر قانونی در سازمان ام آی 5، با مجوز محرمانه دولت، عادی شده است و مجلس این کشور نیز در جریان قرار ندارد.

به نوشته دیلی میل، سازمان های بین الملل حریم خصوصی (Privacy International)، ریپریو (Reprieve)، کمیته اداره عدالت (Committee on the Administration of Justice) و مرکز پت فینوکین (Pat Finucane Centre)، این حق سازمان جاسوسی انگلیس را غیرقانونی دانسته اند که به اقدامات غیرقانونی دیگر منجر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون ربودن، شکنجه و کشتن افراد در انگلیس

قانون ربودن، شکنجه و کشتن افراد در انگلیس