مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 07:382019-11-06فرهنگي

کارگردان «مطرب»: همیشه دوست داشتم یک فیلم موزیکال بسازم


مصطفی کیایی که اکران فیلم کمدی «مطرب» را از امروز در سینماها آغاز می کند، می گوید: همیشه دوست داشتم فیلمی بسازم که حال و هوای موزیکال داشته باشد.

- مصطفی کیایی که اکران فیلم کمدی مطرب را از امروز در سینماها آغاز می کند، می گوید: همیشه دوست داشتم فیلمی بسازم که حال و هوای موزیکال داشته باشد.

کیایی 10 سال قبل اولین فیلم سنیمایی خود را با نام بعدازظهر سگی سگی ساخت و در طول این سال ها آثار دیگری را جلوی دوربین برد که هر کدام در عین داشتن فضایی متفاوت، بیشتر دغدغه ای اجتماعی را نشان می دادند.

او حالا هفتمین فیلم سینمایی خود را در روزهایی که خیلی از سینماگران از اکران تابستان سینما دلزده هستند روی پرده می آورد اما تاکید دارد که برای فروش سراغ ساخت فیلم کمدی نرفته است.

مطرب قرار بود چهارشنبه هفته قبل روی پرده رود اما پس از توقیف فیلم خانه پدری ناگهان اعلام شد که این فیلم به دلیل مشکلات فنی فعلا اکران نمی شود و از آنجا که فیلم از مدت ها قبل آماده اکران بود و نیز با توجه به برخی اشاره ها از سوی یکی از مدیران به نظر می رسید مشکلات ممیزی مانع از اکران فیلم شده که در نهایت مسئله برطرف شد و فیلم از امروز عصر، 15 آبان ماه همراه با چند فیلم جدید دیگر بر پرده سینماها نمایش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان «مطرب»: همیشه دوست داشتم یک فیلم موزیکال بسازم

کارگردان «مطرب»: همیشه دوست داشتم یک فیلم موزیکال بسازم