مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 12:252019-11-05سياسي

21 آبان دور دوم انتخاب نماینده احزاب در کمیسیون ماده 10 برگزار می شود


دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب اعلام کرد: 21 آبان دور دوم انتخاب نماینده دبیران کل احزاب برای عضویت در کمیسیون ماده 10 برگزار می شود.

- ه گزارش خبرنگار مهر ، حمید ملانوری مدیرکل امور سیاسی وزارت کشور عصر امروز(سه شنبه) در نشست خبری ضمن ارائه گزارش از مباحث و مصوبات کمیسیون ماده 10 قانون احزاب،گفت: امروز دهمین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب و گروه های سیاسی در سال 98 برگزار شد در این جلسه به استناد اینکه دو نفر از دبیران کل احزاب ملی و استانی به انتخاب دبیران کل به مدت دو سال به عضویت کمیسیون در می آیند، بر اساس مصوبه کمیسیون و فرآیند دستورالعمل تبصره 3 ماده 10 قانون، این انتخاب باید برگزار شود.

وی افزود به استناد ماده11 این دستورالعمل، برگزاری انتخابات هیئت نظارت بر انتخابات باید گزارش برگزاری انتخابات را به اطلاع کمیسیون ماده 10 احزاب برساند بنابراین امروز گزارش برگزاری انتخابات دبیران کل احزاب ملی و استانی جهت عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب ارائه و نظریه هیئت نظارت در جلسه قرائت شد و به تصویب کمیسیون ماده احزاب رسید.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب خاطرنشان کرد: انتخابات روز دوم آبان ماه در نوبت صبح که مربوط به انتخابات دبیران کل احزاب ملی با حضور بیش از دو سوم دبیران کل احزاب رسمیت پیدا کرد و در نهایت به دلیل دو مرحله ای شدن و برگزار نشدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 آبان دور دوم انتخاب نماینده احزاب در کمیسیون ماده 10 برگزار می شود

21 آبان دور دوم انتخاب نماینده احزاب در کمیسیون ماده 10 برگزار می شود