مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 12:132019-11-05سياسي

عدم توسعه اقتصادی زیر بنای فرهنگی را با چالش مواجه کرده است


در شهرستان اردستان از موضوعات مهمی که زیر بنای فرهنگی را با چالش مواجه کرده است مسائل بحث توسعه اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا تاملی ظهر سه شنبه به مناسبت 14 آبان روز فرهنگ عمومی در نشست خبری در اردستان اظهار داشت: بعضی از موضوعات در کشور دهه و هفته دارد و موجب تاسف است که فقط یک روز به فرهنگ عمومی اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرهنگ به معنای هوایی است که ما در آن تنفس می کنیم، افزود: از نظر اهمیت زیر بنایی توسعه هر جامعه ای به موضوعات فرهنگی بستگی دارد.

فرماندار اردستان گفت: موضوع فرهنگی می تواند در تمام موضوعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دخالت داشته باشد تا از لحاظ فضای فکری و نرم افزاری شرایط توسعه در آن قسمت فراهم نشود، موضوعات فیزیکی و مادی نخواهد توانست یک جامعه توسعه یافته را نشان دهد.

وی با بیان اینکه موضوعات فرهنگی نباید تابع اقتصادی جوامع باشد، گفت: ما در موضوعات اسلامی موارد فراوانی داریم که باید به آن پرداخت؛ در شهرستان اردستان از موضوعات مهمی که زیر بنای فرهنگی را با چالش مواجه کرده بحث عدم توسعه اقتصادی است.

قدرت در اختیار مسئولان می تواند زمینه ساز توسعه فرهنگی شود تاملی ابراز داشت: قدرت در اختیار مسئولان می تواند زمینه ساز توسعه فرهنگی بشود اما همیشه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توسعه اقتصادی زیر بنای فرهنگی را با چالش مواجه کرده است

عدم توسعه اقتصادی زیر بنای فرهنگی را با چالش مواجه کرده است