مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 12:102019-11-05سياسي

یازدهمین دور گفت وگوی دینی ایران و کلیسای واتیکان برگزار می شود


یازدهمین دور دینی مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با شورای پاپی گفت وگوی ادیان واتیکان با عنوان «مسلمانان و مسیحیان با یکدیگر در خدمت انسان» برگزار می شود.

- یازدهمین دور دینی مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با شورای پاپی گفت وگوی ادیان واتیکان با عنوان مسلمانان و مسیحیان با یکدیگر در خدمت انسان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یازدهمین دور گفت وگوی دینی مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با شورای پاپی گفت وگوی ادیان واتیکان با عنوان مسلمانان و مسیحیان با یکدیگر در خدمت انسان (20 و 21 آبان ماه) با حضور اندیشمندان مسلمان و مسیحی در محل حوزه ریاست این سازمان، برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه این دور از گفت وگوهای دینی با حضور و سخنرانی ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کاردینال میگل آنجل آیوسو گیسو، رییس شورای پاپی گفت وگوی ادیان واتیکان، حجت الاسلام محمد مهدی تسخیری، رییس مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ ها و آیت الله ابوالقاسم علیدوست، استاد حوزه برگزار خواهد شد.

این دور از گفت وگوهای دینی شامل چهار پنل حقوق و تکالیف فرد ، خانواده و آموزش جوانان ، خدمت به جامعه از دیدگاه مسلمانان و مسیحیان و خدمت به جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین دور گفت وگوی دینی ایران و کلیسای واتیکان برگزار می شود

یازدهمین دور گفت وگوی دینی ایران و کلیسای واتیکان برگزار می شود