مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 11:022019-11-05اقتصادي

ذرت های آلوده به هیچ وجه وارد کشور نخواهد شد


ذرت های آلوده اجازه فروش برای مصرف در داخل کشور را ندارد.

- رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، گفت : ذرت های آلوده به هیچ وجه وارد کشور نخواهد شدجمشید غسوریان جهرمی افزود : ذرت های آلوده که در حال حاضر در بندر امام خمینی به صورت قرنطینه نگهداری می شود به دلیل نداشتن مجوز های استاندارد و بهداشت اجازه فروش برای مصرف در داخل کشور را ندارد و قطعاً برای کشور مبداء پس فرستاده خواهد شد.

وی گفت : موضوع ذرت های دامی آلوده که چند وقتی است بر سر زبان ها افتاده موضوعی قدیمی است و درحال حاضر این محموله به صورت متروکه تحویل سازمان ما شده و متروکه شدن آن به این معناست که به دلایل بهداشتی قابلیت ترخیص را ندارد.

جهرمی افزود : این ذرت ها در زمان تحویل به سازمان جمع​ آوری و فروش اموال تملیکی مجوز های بهداشت و سازمان استاندارد را نداشته اند که این خود نشان از این موضوع دارد که سازمان ما هم امکان فروش این ذرت ها را در داخل کشور نخواهد داشت و نه به عنوان مصرف اولیه یعنی خوراک دام و یا مصرف ثانویه یعنی تولید الکل در داخل کشور قابل استفاده نیست.

وی اضافه کرد: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برای فروش هر محموله بهداشتی و غذایی در داخل کشور نیاز به دریافت مجوز از وزارت بهداشت و سازمان استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذرت های آلوده به هیچ وجه وارد کشور نخواهد شد

ذرت های آلوده به هیچ وجه وارد کشور نخواهد شد