مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 11:002019-11-05اقتصادي

نداشتن آموزش های پیش از ازدواج یکی از دلایل افزایش طلاق


یک روانشناس بالینی معتقد است افزایش نرخ طلاق، خیانت و انحرافات اخلاقی نتیجه تفکرات فانتزی و کارتونی و همچنین نداشتن آموزش های پیش از ازدواج است.

- ناهید خانبابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: زندگی مشترک دارای موقعیت ها و لایه های مختلف است که زوجین باید برای آنها آماده باشند، همیشه اختلافات از رویدادهای بد اقتصادی و یا حوادث ناخوشایند شروع نمی شود گاهی یک گفت و گوی ساده و حتی محبت آمیز می تواند باعث کدورت های بزرگ شود به همین دلیل آموزش مهارت های پیش از ازدواج باید جدی گرفته شود.

وی تصریح کرد: وقتی یک جمله محبت آمیز با لحن بد و یا زبان بدن نامناسب بیان شود می تواند پیام گوینده را اشتباهی انتقال دهد و آن جمله عاشقانه را به یک عبارت طعنه آمیز و حتی مسخره بدل کند.

گاهی یک عبارت در شوخی می تواند لبخند را به گریه مبدل سازد و این به خاطر آن است که فرد همچنان رفتارها و الگوهای دوران مجردی که با دوستان خود داشته را در زندگی مشترک انجام می دهد و این به دلیل نداشتن مهارت های پیش از ازدواج است، در مشاوره ها همواره به زوج های جوان تاکید می شود که همسر شما دوست دوران مجردی نیست و نباید هر دیالوگ و رفتاری را با همسرتان داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن آموزش های پیش از ازدواج یکی از دلایل افزایش طلاق

نداشتن آموزش های پیش از ازدواج یکی از دلایل افزایش طلاق