مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 10:352019-11-05سياسي

انتصابات جدید در استانداری گیلان


سرپرست فرمانداری های 2 شهرستان ، 2 مدیرکل حوزه استانداری و معاونان برخی از ادارات کل ستادی استانداری ، معاونان فرمانداری 4 شهرستان و تعدادی از بخشداران گیلان منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ ارسلان زارع استاندار گیلان در احکام جداگانه ای یونس محمودی را به عنوان سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه ، محمد رنجبر را به عنوان سرپرست فرمانداری املش ، رحیم حیدری را به عنوان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و زهرا یعقوب نژاد را به عنوان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان منصوب کرد.

همچنین با حکم استاندار گیلان سارنگ حسن پور به عنوان معاون اداره کل امنیتی و انتظامی، رجبعلی حسینی به عنوان معاون نظارت بر امور سرمایه گذاری روستاها، فرهاد براتی به عنوان معاون امور دهیاری ها و شوراهای دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب شد ند.

ارسلان زارع همچنین فریبرز سعیدی کیا را نیز به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت ، علی درمانی را به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تالش ، علیرضا مسچیان به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود و شیرزاد روشن را به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امورعمرانی فرمانداری رضوانشهر منصوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات جدید در استانداری گیلان

انتصابات جدید در استانداری گیلان