مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 10:112019-11-05پزشكي

کمبود دارویی در کرمانشاه کمتر از 50 قلم است


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کمبود دارویی در حال حاضر در کرمانشاه کمتر از 50 قلم است.

- قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برخی کمبودهای داروهایی از جمله انسولین، متفورمین و وارفارین در داروخانه های کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر داروی وارفارین در داروخانه امام خمینی(ره) جنب بیمارستان معتضدی و داروخانه ولیعصر (ع) کنار بیمارستان طالقانی موجود است.

وی با بیان اینکه داروی وارفارین همواره در کرمانشاه موجود بوده، افزود: در هر یک از شهرستان های استان نیز یک داروخانه برای توزیع وارفارین فعال است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: البته در برخی از داروخانه های سطح استان نیز همچنان داروی وارفارین موجود است.

محمدی با بیان اینکه داروی انسولین برای بیماران دیابتی استفاده می شود، بیان کرد: این دارو از داروخانه های مختلفی تامین می شود که البته اکنون نوع خارجی آن در بازار موجود نیست با این حال انسولین معمولی در بازار وجود دارد.

وی با اعلام اینکه نوع ایرانی داروی متفورمین نیز در بازار موجود است، افزود: داروهای ایرانی استانداردهای بین المللی را دارا هستند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه واردات داروهای خارجی کمتر شده، گفت: در 18 بیمارستان دولتی استان کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود دارویی در کرمانشاه کمتر از 50 قلم است

کمبود دارویی در کرمانشاه کمتر از 50 قلم است