مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 09:292019-11-05دانش

پرونده 40 متقاضی غیرایرانی تحصیل در دانشگاه بیرجند بررسی می شود


40 پرونده متقاضی غیرایرانی تحصیل در دانشگاه بیرجند داریم که توسط نهادهای ذی ربط در حال بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن آیتی صبح سه شنبه در نشست خبری اظهارکرد: در بخش استاد، کار جذب را بر اساس برنامه ریزی دقیق و آینده نگری پیگیری کرده ایم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند با اشاره به تدوین برنامه مشخص و دقیق ارتقاء اعضای هیأت علمی دانشگاه بیان کرد: جمعیت دانشجویی در کشور افت بسیاری داشته است و از پنج میلیون نفر دانشجو به چهار میلیون نفر رسیده ایم.

آیتی ادامه داد: با این وجود در دانشگاه بیرجند سال گذشته به موازات کنکور کارکرده و ظرفیت های دانشگاه بیرجند را به داوطلبان معرفی کرده ایم که این موارد موجب افزایش جمعیت دانشجویی دانشگاه بیرجند شد.

وی با بیان اینکه در حوزه استعدادیابی دانشجویان نیز اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است، افرود: اعتقاد ما براین است که باید به دانشجوی ورودی دانشگاه بیرجند کمک کنیم که استعدادهای او رشد کرده و توانایی های خود را بیابد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند گفت: ما در دو- سه سال گذشته هر سال حدأقل سه تا چهار رتبه تک رقمی در المپیادهای دانشجویی داشته ایم که نشان از استعدادهای برتر دانشجویی در دانشگاه بیرجند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 40 متقاضی غیرایرانی تحصیل در دانشگاه بیرجند بررسی می شود

پرونده 40 متقاضی غیرایرانی تحصیل در دانشگاه بیرجند بررسی می شود