مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 07:522019-11-05فرهنگي

جزییات کنسرت گروه آلمانی «شیلر» در تهران/ چرا بلیت ها گران شد؟


کریستوفر فون دیلن سرپرست گروه آلمانی «شیلر» با برگزاری یک نشست خبری در تالار وزارت کشور به تشریح جزییات تازه ترین کنسرت این مجموعه در تهران پرداخت.

- کریستوفر فون دیلن سرپرست گروه آلمانی شیلر با برگزاری یک نشست خبری در تالار وزارت کشور به تشریح جزییات تازه ترین کنسرت این مجموعه در تهران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کریستوفر فون دیلن سرپرست گروه آلمانی شیلر با برگزاری یک نشست خبری در تالار وزارت کشور به تشریح جزییات تازه ترین کنسرت این مجموعه بین المللی در تهران پرداخت.

اعضای گروه شیلر قرار است در کنسرت ایران که روزهای 16 و 17 در تالار وزارت کشور برگزار می شود، منتخبی از آثار برترشان را به همراه قطعات آلبوم جدیدشان با نام صبح دم (MORGENSTUND) به صورت اینسترومنتال اجرا کنند.

کریستوفر فون دیلن در ابتدای این نشست رسانه ای با ابراز خرسندی از حضور دوباره در ایران برای برگزاری کنسرت گروه شیلر بیان کرد: دو سال پیش بود که من به ایران آمده و کنسرتی را برگزار کردم و امروز بسیار خوشحالم که خارج از مرزهای کشور آلمان، می توانم فضای متفاوتی را با مخاطبان ایرانی تجربه کنم.

من سال های زیادی است که در حوزه موسیقی فعالیت می کنم و در این راه در نقاط مختلف دنیا کنسرت های متفاوتی را برگزار کرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کنسرت گروه آلمانی «شیلر» در تهران/ چرا بلیت ها گران شد؟

جزییات کنسرت گروه آلمانی «شیلر» در تهران/ چرا بلیت ها گران شد؟