مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 07:422019-11-05اجتماعي

تصمیمات سلیقه ای یکی از بزرگترین آفت های مدیریت است


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: تصمیمات سلیقه ای یکی از بزرگترین آفت های مدیریت است.

- یوسف بهارلو در نشست تخصصی معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت مناطق21 گانه شهرستان های استان تهران که در شهرستان دماوند برگزار شد ، با اشاره به اینکه آموزش و توانمندسازی همکاران در راس امور معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت این اداره کل است، بیان کرد: از این پس توزیع اعتبارات و منابع بر اساس برنامه های اولویت دار سند تحول بنیادین صورت خواهد پذیرفت.

وی با تاکید بر اینکه تصمیم گیری درست باید بر مبنای آمار و اطلاعات صحیح صورت پذیرد، یادآور شد: بدون دسترسی به آمار و اطلاعات صحیح نمی توان تصمیمات شایسته و کارشناسی اتخاذ کرد که از کارایی لازم در رفع چالش ها برخوردار باشند.

بهارلو در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مدیریت توانمند و به روز با شناسایی علت ها و چرایی مسائل و تحلیل گزارش های لازم به دنبال اخذ تصمیمات درست خواهد بود، تصریح کرد: خلاقیت، نوآوری و عدم تکرار روش های قدیمی باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه از تکرار روش های قدیمی نمی توان انتظار نتایج جدید داشت، یادآور شد: نظارت بر عملکرد و ارزیابی کارکنان زیر مجموعه یکی از مهمترین وظایف مدیریتی است که نباید مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات سلیقه ای یکی از بزرگترین آفت های مدیریت است

تصمیمات سلیقه ای یکی از بزرگترین آفت های مدیریت است