مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 07:252019-11-05سياسي

ارائه گزارش در خصوص مدارس پر خطر پایتخت


عضو شورای شهر تهران خواستار گزارشی از سوی آتش نشانی در مورد مدارس پرخطر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد مسجدجامعی در جلسه روز یک شنبه با اشاره به برگزاری انتخابات شهرداران مدارس نیز تاکید کرد: باید شهرداری تهران گزارشی از شوراهای دانش آموزی به صحن شورا ارائه کند تا میزان سهم شهرداران مدارس و اجرایی شدن این موضوع مشخص شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در قانون آموزش و پرورش انبوه سازان موظف به تأمین سرانه آموزشی بودند گفت: این قاعده در منطقه 22 براساس مطالعه ای که در سال 1395 انجام شد، رعایت نشده به شکلی که از 45 مورد سرانه آموزشی تنها پنج مورد احداث شده و 40 مورد تأمین نشده است.

در حقیقت این موضوع یک تخلف است که باید آقای مظاهریان معاون فعلی شهردار تهران که در آن زمان مسئولیت داشتند و با انبوه سازان کار می کردند، پاسخ دهند.

مسجد جامعی با بیان اینکه منطقه 22 امروز گرفتار کمبود سرانه های آموزشی شده و این وضعیت ادامه پیدا کرده است تاکید کرد: لذا شهرداری باید گزارشی از میزان تحقق تأمین سرانه های آموزشی در این منطقه ارائه کند.

وی همچنین خواستار ارائه گزارشی از سوی آتش نشانی در مورد مدارس پرخطر شد و افزود: مقرر شده کار مشترکی میان شهرداری و آموزش و پرورش انجام شود تا اقدامات صورت گرفته در مورد شناسایی و رفع خطرات مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه گزارش در خصوص مدارس پر خطر پایتخت

ارائه گزارش در خصوص مدارس پر خطر پایتخت