مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 06:552019-11-05اقتصادي

خسارت سیل به 150 واحد مسکونی روستای تیله نو و لمراسک گلوگاه


براساس اعلام دهیار روستای تلیه نو و لمراسک گلوگاه 150 واحد مسکونی در این دو روستا براثر سیل دچار خسارت شدند.

-  مهدی قربانیان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس، در ارتباط با میزان خسارت به روستای تیله نو گلوگاه، اظهار کرد: جاده روستا تخریب شده و عملیات آور برداری در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه تاکنون 75 واحد مسکونی در روستا دچار خسارت شده است، افزود: خسارت ها در حد آبگرفتگی منازل و دیوارهای واحد مسکونی است.

دهیار روستای تلیه نو با اعلام اینکه بیشترین خسارت به روستای ما در حوزه اراضی کشاورزی ایجاد شده است، گفت: اراضی کلزا و سبزیجات به شدت تخریب شده اند.

وی در ادامه با اشاره به از بین رفتن دانه های لوبیا روغنی 200 هکتار در منطقه، تصریح کرد: هزار و 500 هکتار اراضی کلزاکاری شده و سبزیجات به دچار سیل زدگی شدند.

دهیار روستای تلیه نو با اعلام اینکه برای پاکسازی اراضی کشاروزی نیاز به ادوات و لوازم است، خاطر نشان کرد: از زمان بروز سیل شاهد حضور مسؤولان امر هستیم و انتظار داریم که این رفت و آمدها تا قرار گرفتن در شرایط مطلوب ادامه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آمارهای بنیاد مسکن برای برآورد خسارت سیل هنوز ج   مع آوری نشده است، مدیرکل بنیاد مسکن مازندران گفت: پس از دریافت آمار کلی در این ارتباط صحبت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل به 150 واحد مسکونی روستای تیله نو و لمراسک گلوگاه

خسارت سیل به 150 واحد مسکونی روستای تیله نو و لمراسک گلوگاه