مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 06:202019-11-05اقتصادي

عبور ایمن از سیلاب های احتمالی


لایروبی رودخانه ها، مدیریت نقاط حادثه خیز و ساماندهی سد ها در کنار دیگر اقدامات برای گذر ایمن از سیلاب های احتمالی سال جاری انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: 20 کیلومتر از رودخانه های این استان برای گذر از سیلاب های احتمالی سال آبی جاری لایروبی و بازگشایی شد.

آمره ای افزود: از این میزان 13 و نیم کیلومتر بر اساس قرارداد و حدود پنج کیلومتر و 600 متر در راستای رأی شورای عالی معادن انجام شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، لایروبی 7 کیلومتر از رودخانه کرهرود، 10 کیلومتر و 700 متر از سایر رودخانه های استان، 30 کیلومتر میله کوبی رودخانه های بزرگ و کرهرود، 97 کیلومتر مطالعات تعیین حد بستر و حریم رودخانه های استان، 10 کیلومتر مطالعات مرحله دوم ساماندهی حریم رودخانه های استان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: همچنین نقاط حادثه خیز به دستگاه های مربوطه اعلام شده تا اقدامات لازم را برای عبور ایمن از سیلاب احتمالی انجام دهند.

آمره ای با اشاره به اینکه برای پاییز امسال بارش های عمدتا نرمال برای استان پیش بینی شده است، عنوان کرد: میزان بارندگی های استان از ابتدای مهرماه تا چهارم آبان ماه به حدود 36 میلی متر رسیده است که این رقم در مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور ایمن از سیلاب های احتمالی

عبور ایمن از سیلاب های احتمالی