مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 06:202019-11-05سياسي

نژادبهرام: اطلاعی از انتصاب رییس جدید سازمان فرهنگی شهرداری ندارم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران به موضوع جلسه هم اندیشی صبح امروز اشاره کرد و اظهار داشت: - عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران گفت: من و آقای هاشمی در شورا اطلاعی از انتصاب رییس جدید سازمان فرهنگی و هنری شهرداری نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران به موضوع جلسه هم اندیشی صبح امروز اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه رؤسای کمیسیون های مختلف، دیدگاه های کلی خود را برای ماه های آینده و اولویت هایشان را مطرح کردند.

وی در ادامه در مورد انتصاب حجت الاسلام میثم امرودی به عنوان رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: من هم این موضوع را شنیده ام، ولی اطلاعی ندارم.

شهرداری تهران اطلاعی در این زمینه به ما نداده و از آقای هاشمی هم که سؤال کردم وی اظهار بی اطلاعی داشتند.

عضو هیأت رییس شورای شهر تهران در مورد جدایی ری از تهران گفت: این موضوع احتیاج به بحث های عمیق در کارگروه های تخصصی و دانشگاهی دارد و در مورد جلسه آقای عارف با هاشمی نیز در این باره باید گفت که جلسه اجرایی با کارشناسی متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نژادبهرام: اطلاعی از انتصاب رییس جدید سازمان فرهنگی شهرداری ندارم

نژادبهرام: اطلاعی از انتصاب رییس جدید سازمان فرهنگی شهرداری ندارم